Dag Frogner
Supermedlem
Jeg har satt opp kommentarer på FotoBlogg.no | For deg som vil lære mer via Facebook sin egen plugin. Men for å få beskjed når noen har kommentert, må man visst jobbe litt. Jeg er ingen kode-guru, men fant etter mye frem og tilbake på det store internettet, denne oppskriften:
Facebook comment for WordPress: Email notification on new comment | Tareq Hasan
Har nå testet dette, men får jo fortsatt ikke noe mail om nye kommentarer.
Noen som har fått dette til å fungere?
Hadde kanskje trodd/forventet at dette var enkelt innebygget i plugin`en, når den tross alt er offisiell fra Facebook, men det er det altså ikke.
Det hjelper jo lite at folk kan kommentere når jeg ikke får beskjed om at det har kommet en ny kommentar. Spesielt på en slik side hvor folk fort kan spørre om ting i kommentarfeltet og jeg gjerne vil få beskjed slik at jeg kan svare.
Facebook comment for WordPress: Email notification on new comment | Tareq Hasan
Har nå testet dette, men får jo fortsatt ikke noe mail om nye kommentarer.
Noen som har fått dette til å fungere?
Hadde kanskje trodd/forventet at dette var enkelt innebygget i plugin`en, når den tross alt er offisiell fra Facebook, men det er det altså ikke.
Det hjelper jo lite at folk kan kommentere når jeg ikke får beskjed om at det har kommet en ny kommentar. Spesielt på en slik side hvor folk fort kan spørre om ting i kommentarfeltet og jeg gjerne vil få beskjed slik at jeg kan svare.