hvordan administrere wordpress på domene nr 2?

MobyDick

New Member
lurer på hvordan jeg skal administrere mitt andre domene, hvordan jeg skal installere fantastico osv, så jeg kan utforme siden i wordpress? har begge domenene på samme konto hos host1.

MobyDick

New Member
kan prøve å forklare litt bedre: jeg har en nettside med domene og webhotell hos host1.no. jeg har kjøpt et nytt domene som er urelatert til domene nr 1. jeg ønsker å installere wordpress "på nytt" og lage en ny side på mitt nye domene. på cPanel kommer jeg bare inn på mitt gamle domene... hvordan kan jeg få til et "nytt" cPanel som kun gjelder det nye domenet? altså så jeg får en egen wordpress-side som kun redigerer nettsiden på mitt nye domene?

Travellingman

Nettgrunder
Det har han sikkert ikke gjort Torstein, hvor har du kjøpt det nye domenet hen Moby? Er det hos en annen registrar enn Host1 må du også peke navnetjenerne mot webhotellet ditt på Host1.

MobyDick

New Member
begge er hos host1. har lagt til det nye domenet i cpanel. men får en slags feilmelding om at jeg må godkjenne dette på kontoen først... og når jeg prøver å legge det til igjen, så står det at det allerede er lagt til. snodige greier.

Topp