Ca 500.000,- nok månedlig tjener jeg, og stigende.
Synes det er morsomt med folk som dere som sier pic or it didnt happen Sier jo seg selv at man ikke vil gå ut med slike data, da vil jo alle og hvermansen kopiere ideen. Jeg står fast ved utsagnet mitt, om dere tror meg eller ikke har egentlig ikke særlig mye å si.
Synes det er morsomt med folk som dere som sier pic or it didnt happen Sier jo seg selv at man ikke vil gå ut med slike data, da vil jo alle og hvermansen kopiere ideen. Jeg står fast ved utsagnet mitt, om dere tror meg eller ikke har egentlig ikke særlig mye å si.
Absolutt, men tråd-lager forteller også litt om hvordan han gjør det. Selv synes jeg bare det er bra om noen har blitt rik som webmaster. Gir oss andre noe å gå etter.Til hans forsvar så var spørsmålet " Hvor mye tjener du på nettet?" , ikke " Hvor mye tjener du på nettet og hvordan gjør du det?"