moneymaker
Medlem
Nuh, her kommer spørsmålet som maaange sikkert vil synes er helt idiotisk og ikke vil svare på, men jeg spør læll. Er ikke for å grave, det er egentlig mest for å få et slags...uhm.. overblikk over hvorvidt det lønner seg å fokusere på helnorsk trafikk eller om man bør bruke tida på feks engelskspråklige sider (og mange vil sikkert si "gjør begge deler", men det er ikke det jeg spør om; har veldig begrenset antall armer og timer, så bruker helst tida der det lønner seg). Vet det går an å tjene bra med penger på AM også her hjemme, i enkelte bransjer, for det har jeg gjort (veldig til konkurranse). Sitter dog med et ganske så bestemt inntrykk av at det både går kortere tid før man begynner å tjene penger OG at det er lettere å få brukbart trafikkvolum om man lager sider på engelsk. Det er i alle fall min erfaring. Kan selvsagt være noe tilfeldig i forhold til nisje og sånt, så hører gjerne deres tanker om saken. Betalt trafikk er ikke med i dette regnestykket, bare sånn at det er nevnt.
Funderer på å begynne litt på nytt igjen, så det er derfor jeg spør. Rydde opp i domener, være litt mer systematisk osv. Er en stund siden jeg jobbet skikkelig med AM, siden jeg driver firma i tillegg, så føler jeg må ned på skolebenken en kjapp tur igjen.
Akkurat nå tjener jeg 2-3000 i måneden i snitt nærmest på autopilot, med sider jeg ikke har rørt på aldri så lenge. Skulle gjerne hatt en null eller to til bak de tallene sånn i første omgang (ikke på autopilot, selvsagt...). Grunnen til at jeg spør hvor mye folk ønsker å tjene (i forhold til hva de faktisk tjener), selv om folk sikkert vil tjene mest mulig, er fordi dette kan si litt om hvor stort folk tenker potensialet er.
Om folk synes hele tråden bare er bullshit, feel free til å ikke kommentere.
Kanskje jeg egentlig er mest ute etter motivasjon eller noe sånt, sannelig ikke helt sikker.
Funderer på å begynne litt på nytt igjen, så det er derfor jeg spør. Rydde opp i domener, være litt mer systematisk osv. Er en stund siden jeg jobbet skikkelig med AM, siden jeg driver firma i tillegg, så føler jeg må ned på skolebenken en kjapp tur igjen.
Akkurat nå tjener jeg 2-3000 i måneden i snitt nærmest på autopilot, med sider jeg ikke har rørt på aldri så lenge. Skulle gjerne hatt en null eller to til bak de tallene sånn i første omgang (ikke på autopilot, selvsagt...). Grunnen til at jeg spør hvor mye folk ønsker å tjene (i forhold til hva de faktisk tjener), selv om folk sikkert vil tjene mest mulig, er fordi dette kan si litt om hvor stort folk tenker potensialet er.
Om folk synes hele tråden bare er bullshit, feel free til å ikke kommentere.
Kanskje jeg egentlig er mest ute etter motivasjon eller noe sånt, sannelig ikke helt sikker.