peterandrej
pensjonert moderator
Jeg vil gjerne ha et WP-theme. Jeg dobler og gir deg 50$ PA. Deal?
Vi kan møtes på midten og enes om $2500
Jeg vil gjerne ha et WP-theme. Jeg dobler og gir deg 50$ PA. Deal?
Min mening om "å kunne alt":
Jo flinkere man blir, jo mer obs blir man på at man IKKE kan alt, men man forstår også bedre og bedre hvilke begrensinger man har, og det blir lettere å finne ut av løsninger på ting man ikke kan.
Vis meg en som mener han kan alt, og jeg skal vise deg en som virkelig er i startgropa
Vis meg en som mener han kan alt, og jeg skal vise deg en som virkelig er i startgropa
Fullstending enig!Å starte "vi lager hjemmesider billig"-konsepter i dag er dødfødt.
Fullstending enig!
Som frilanser må man gjerne ta på seg alle disse rollene, men du kan fokusere på det du er best på, og tone ned de andre.
En ting må alle frilansere kunne og det er god kundeservice.
Gir du ikke god service og forstår kundene dine så kan du glemme frilanstilværelsen, da bør du få deg fastjobb.
En annen egenskap du må ha som frilanser er at du jobber strukturert og leverer i tide.
En ting til, du må kunne styre økonomien din godt, klare å sette av penger til MVA og skatt. Samme hvor god du er på PHP hvis du ikke betaler inn MVA, da går det til Blokksberg uansett.
Og så ville jeg ta meg en tur til neste etableringsenter og bli med i en 2-kvelds-opplegg 'Praktisk økonomi' :-D
Hjelper veldig og i Kristiansand kommer andre kvelden selve Skatteetaten og en kan avklare ganske mange ting som en ellers hadde brukt evigheter til å finne ut selv.
Ja, dette høres også spennende ut! Står det om det noe sted på nettet?