Hvor mye er websiden din verdt? Morsom test

Fredrik

Medlem
Jaha der ser man. HeltSikker var verdt 90 dolares! Men jeg så at Akvarios var verdt 16,000 cash. Hvis du er her så kjøper jeg den av deg umiddelbart. Jeg reiser til Troms imorgen med 16,000 dollars i cash.

Ellers picxx - Hvordan føles det å være millionær?

...så var det jo i tillegg mye annen informasjon å få.

Jepp og dette var ganske kjekk info. Men prisantydninga var vel litt vel tipping... Sjekket en side som runder 200.000 inntjente kroner (selger tjenester, så ikke direkte webrelatert) siden april/mai og den var verdt 22 dollar. Sjekket også noen andre og virker som verdien kun avgjøres utifra innlenker omtrent?

Men er også en rekke andre nettsider som sjekker denne type info. Tenkte å prøve ut et program nå: traffic travis som finnes både som en gratis og en betalt lisens. Den betalte versjone var jo også billig om den funker som antatt.

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Jaha der ser man. HeltSikker var verdt 90 dolares! Men jeg så at Akvarios var verdt 16,000 cash. Hvis du er her så kjøper jeg den av deg umiddelbart. Jeg reiser til Troms imorgen med 16,000 dollars i cash.

Ellers picxx - Hvordan føles det å være millionær?

Da blir det i så tilfelle bomtur nordover :)

Gaasehud

Medlem
Veldig fin side, prisen var som sagt et godt oppspinn, men digg å ha alle slike ting på én side; er så lei av å rusle rundt for alle småting. :)

Topp