Hvor mye er det meste dere har tjent på tradedoubler

picxx

WF 09
Husker at jeg i desember 2007 fikk utbetalt hele 3,50.- NOK
Det var en skikkelig høydare :)

Martin R

Medlem
Jeg spør hvor mye dere har tjent siden.
Jeg har kun klart å tjent 700,-.

Noen som har gode råd hvordan man kan tjene gode penger på programmet?

zapotek

Medlem
Jeg spør hvor mye dere har tjent siden.
Jeg har kun klart å tjent 700,-.

Noen som har gode råd hvordan man kan tjene gode penger på programmet?

I grove trekk:

1. Målretta trafikk som har lyst til å kjøpe produktene du annonser for
2. Mer trafikk
3. Enda mer trafikk
4. Enda bittelitt mer trafikk
5. Enda bittelittgrann mer trafikk
6. Enda bittebittebittebittelitt mer trafikk
99. Bare bittebittebittebittebittebittelitt mer trafikk

TorsteinO

Art Director & grunder
Greia er i bunn og grunn at du må ha sider der de besøkende er på utkikk etter det du har annonser for, vaffel, da er det mer sannsynlig at de klikker på dine annonser.

Så når folk setter opp en "infoside" om f.ex. kredittkort har de ikke annonser for hva som helst der - de har annonser for kredittkort, også prøver de å få inn folk som er interessert i kredittkort dit, ved hjelp av egne annonser eller ved å komme høyt opp i google når folk søker etter "kredittkort" eller liknende

Har du en side om alt mulig rart blir det umulig å målrette annonsene, og du vil få mye lavere CTR, altså click-through-rate, eller hvor mange av de besøkende som klikker på annonsene dine, som igjen vil si at du tjener mindre penger.

Sist redigert:

picxx

WF 09
Kjøp trafikk for 1.- / klikk.
Send dem til en side der du konverterer med 2.- / klikk.
Repeter!

Grunder82

Medlem
Re

Jeg fikk utbetalt 60 k over flere måneder i 2008. Fant ut at TD ikke var noe å satse på. De raner oss om du ser inntjening i forhold til omsetning. Hadde kun 4-5 prosentv av omsetningen i provisjon som er til å grine av. Et godt alternativ til TD er adservicemedia.dk. Dem ligger 30-40 prosen høyere i provisjon på tilsvarende programmer. Foksuserer utelukkende nå på whitelabel hvor prosenten på provisjon i forhold til omsetning alltid er over 10 prosent om du gir litt volum

picxx

WF 09
(man bør ha enten veldig høy konvertering på den sida for at det skal lønne seg, ELLER så må prisforskjellen være større)

regner med du ikke mener konvertering, men volum?
1 krone er en krone uansett konvertering det vettu :D
..og i eksemplet mitt er det 100% ROI, noe som er ekstremt bra.

Topp