Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor mye bruker dere?

picxx

Well-Known Member
0.- null- nada- nothing- zip

Men jeg er nok en av få :D

edit: Jo, innimellom hender det jeg bruker et par hundre om en side tilbyr annonsering og den er steikandes god, men ellers gjelder nok det som står over.

Må nok begynne å bruke litt for å få inn mere tror jeg, da inntekta mer eller mindre har stagnert på samme nivået de siste 6mnd.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Man må bruke penger for å tjene penger. Jeg bruker ingenting, og tjener da heller ingenting. Neida, bare kødder. Har faktisk aldri annonsert for noe som helst i hele mitt liv.

Hvordan jeg får kunder til webdesigngreiene mine og slikt er jo egentlig en gåte. Vurderer sterkt å annonsere litt nå framover. Må bare lage det grafiske materialet først. Og så ferdig sidene jeg skal annonsere for da selvsagt:)
 

clinton4

Medlem
Bruker mellom 10 og 20.000 pr mnd. AdWords og Yahoo er faste steder, men annonsere også litt her og der.
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
I 2007 brukte jeg 420,- på timeannonser. Fikk vel omtrent akkurat 0,- tilbake.
 

Ole

Medlem
Jeg bruker bare et symbolsk beløp på AdWords. Kontoen er vel satt til maks 1000 kroner i måneden.
Det er tross alt billigere å score høyt på organisk søk ;-)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg vil bare si at hvor mange kroner man bruker på reklame pr mnd egentlig er ganske uinteressant. Det som teller er planen og ideen bak reklamen, ikke selve budsjettet for det. Jeg bruker ikke reklame, har aldri gjort det, så jeg har måttet ha en annen plan:

Jeg bruker PR. Det vil si ting som at jeg skriver ting på forums,poster bloggposter og rent generelt sørger for å få gratis markedsføring fra andre. I framtiden vil jeg også benytte reklame, men må lage en bra plan for det først. Det er enormt mange tullinger som ikke har noen plan for sin markedsføring, og de ender alltid opp med å bruke masse penger uten gode resultater.

Markedsføring er faktisk et fag, og det handler - overraskende på de som ikke har peiling - veldig lite om kreativitet. Markedsføring handler om kunnskap, planer for hvordan man kan sette kunnskapen ut i praksis og ikke minst mer kunnskap.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det Peterandrej sier her er helt korrekt. (husk de 5Pene ;) )

Og måten peterandrej gjør det på er faktisk en genial markedsføringsmåte, han får folk til å lese bloggene hans uten å bruke penger på det. Og om du da faktisk har godt lesestoff så kommer de tilbake, og sender kanskje linkene videre til andre via epost eller andre goder. Jungeltrommetaktikken <3
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jupp, har en kompis som ble ferdig med en master i markedsføring på BI nå i sommer, og kan skrive under på at det er ganske stor forskjell på det de driver med der, og det vi gjør på westerdals.

Generelt hittil, så har jeg bare brukt kudos, facebookgruppa til juiced, og forumer, men har et par planer for litt andre ting også. Noe som koster penger, og noe som nok bare vil ta litt tid.
 
Topp