Hvor lang tid tar det før man blir godkjent av Google Adsense?

Tonny: det hørtes bra ut :) Får kryssefingrene det tar såpass kort tid. Ken på og tjene penger via. adsense brukt via. en kompis før og det ble ganske lett tjente penger:) Hvor burde man plassere annonsene finnes det noen adsense guide på wf. Like greit og lære seg regler og ting med engang:)

Hos meg tok det faktisk nesten et halvt år :/ Veldig frustrerende når det også er nærmest umulig å kommunisere med Google og ikke minst når en ser andre som får det etter noen dager eller uker.

JoachimO

Medlem
Jepp, er med AdSense som med det meste annet hos Google. De gjør ting som de selv finner for godt, i tempoet de selv finner for godt, og er umulige å få tak i. :)

Erlend

Medlem
Er det ikke et krav at nettsiden må ha en viss alder for å bli godkjent hos Google Adsense? Eller tuller jeg nå?

Det var det jeg mistenkte også da jeg måtte vente så vannvittig lenge og begynte å lete litt i forumer på svar, men da kom jeg også over flere som hadde fått godkjent på under en uke selvom nettsiden var helt blodfersk og nesten uten innhold :/

Topp