Høres bra ut
Jeg har hatt min butikk igang ett par uker å ingenting enda , har adwords for hvert produkt
Jeg legger merke til at denne nystartede nettbutikken, Eiradyrebutikk.no, som ennå ikke har oppnådd ett eneste salg, dog kanskje bortsett fra til venner og familie, er den samme som skilter med følgende brukeromtale på nettsiden:
"Takk for rask sending, god kundeservice og bra produkter! Kommer til å bestille mer i fremtiden."
Klikker man så på banneret for brukeromtalen, kommer man til facebooksiden for Eira Dyrebutikk, hvor anmelderen for ca 2 uker siden, dvs. omtrent akkurat i det nettbutikken åpnet, har lagt inn følgende omtale:
"Bestilte et tyggeben, et BristleBone og Chuckit tennisball (2stk i pakken) og fikk det her om dagen. Nana (min Shiba valp) elsket både Chuckit ballene og BristleBone. Hun er vandt med tennisballer, så hun lekte ikke så mye med de med en gang, men i mens jeg åpnet BristleBone var hun veldig interessert! Akkurat nå ligger hun og tygger på tyggebenet.
Takk for rask sending, god kundeservice og bra produkter!
Kommer til å bestille mer i fremtiden."
For meg ser dette dessverre ut for å være en omtale "fabrikkert" av nettbutikken selv. Jeg undrer meg også over hvorfor Red Sea Max S-500 til kr 31.499,00, under kategorien "Fugl og fisk", står angitt som "Utsolgt", i en nettbutikk som altså ikke har gjennomført et eneste salg.
Hvis du tror den beste "oppskriften" er å jukse seg til suksess, så lykke til!
Jeg ser at flere her skryter av designet for nettsiden, men jeg synes plassen på førstesiden er dårlig disponert, med det store bildet for den ene produktkategorien, som beslaglegger det meste av førstesiden. Jeg tror det ville vært en fordel å løfte et bredere utvalg av produkter til toppen av siden, og det området nettbrukeren ser i det millisekundet han avgjør om han skal bli værende eller klikke seg bort fra nettsiden. Jeg er dog ingen ekspert på området.