Hvor lang tid er det vanlig at man må vente før man får svar fra support via mail?
E Erlend Medlem 25 Jan 2012 #1 Hvor lang tid er det vanlig at man må vente før man får svar fra support via mail?
H Host1 Medlem 25 Jan 2012 #2 På dagtid skal du normalt få svar innen en time. På nattestid kan det ta lengre tid.
E Erlend Medlem 25 Jan 2012 #3 Host1 skrev: På dagtid skal du normalt få svar innen en time. På nattestid kan det ta lengre tid. Klikk for å utvide... Sendte en mail på fredag, men kan ikke se noe svar enda.
Host1 skrev: På dagtid skal du normalt få svar innen en time. På nattestid kan det ta lengre tid. Klikk for å utvide... Sendte en mail på fredag, men kan ikke se noe svar enda.
T typisk Utvikler 25 Jan 2012 #4 Har en del erfaringer. Alle mail er sendt for ca. 4-9 mnd siden. Sak 1: 14.40 - Sendt mail 14.45 - Fikk svar Sak 2: 17.20 - Sendt mail 17.48 - Fikk svar 18:04 - Sendt mail 18:18 - Fikk svar
Har en del erfaringer. Alle mail er sendt for ca. 4-9 mnd siden. Sak 1: 14.40 - Sendt mail 14.45 - Fikk svar Sak 2: 17.20 - Sendt mail 17.48 - Fikk svar 18:04 - Sendt mail 18:18 - Fikk svar
H Host1 Medlem 25 Jan 2012 #5 Erlend skrev: Sendte en mail på fredag, men kan ikke se noe svar enda. Klikk for å utvide... Det var da merkelig, og noe som ikke skal skje. Kan du sende meg ID på support-ticketen via PM så skal jeg se på dette umiddelbart. Edit: Fant en support-ticket fra fredagen, den kom inn 16:57 og ble besvart 16:59. Avventer PM for å få bekreftet at dette er korrekt ticket.
Erlend skrev: Sendte en mail på fredag, men kan ikke se noe svar enda. Klikk for å utvide... Det var da merkelig, og noe som ikke skal skje. Kan du sende meg ID på support-ticketen via PM så skal jeg se på dette umiddelbart. Edit: Fant en support-ticket fra fredagen, den kom inn 16:57 og ble besvart 16:59. Avventer PM for å få bekreftet at dette er korrekt ticket.