skal lage en logo på 715 pixler, hvilket program kan jeg bruke? kan jeg bruke microsoft photodraw ??
S svarstad Medlem 23 Feb 2009 #1 skal lage en logo på 715 pixler, hvilket program kan jeg bruke? kan jeg bruke microsoft photodraw ?? Sist redigert av en moderator: 13 Okt 2009
Helge Profesjonell Googlesøker 23 Feb 2009 #2 En logo på 715 pixler? det må jo være en høyde på den også. Og om jeg ikke tar feil så mener du en header/banner ? Aldri brukt photodraw, men du kan jo prøve ut "gratisversjonen av photoshop": GIMP GIMP - for Windows Evt betale noen for å gjøre det for deg.
En logo på 715 pixler? det må jo være en høyde på den også. Og om jeg ikke tar feil så mener du en header/banner ? Aldri brukt photodraw, men du kan jo prøve ut "gratisversjonen av photoshop": GIMP GIMP - for Windows Evt betale noen for å gjøre det for deg.
Hupsey Medlem 13 Okt 2009 #4 www.paint.net er enklere å bruke en GIMP synes jeg. Og paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering.
www.paint.net er enklere å bruke en GIMP synes jeg. Og paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering.
U Uregistrert Guest 13 Okt 2009 #5 TFSmedia skrev: www.paint.net er enklere å bruke en GIMP synes jeg. Og paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering. Klikk for å utvide... Enig der! Paint er jo betydelig bedre/mer avansert enn både Gimp og Photoshop. Har alt du trenger, pluss litt til. Og enklere å bruke blir det ikke! ;-)
TFSmedia skrev: www.paint.net er enklere å bruke en GIMP synes jeg. Og paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering. Klikk for å utvide... Enig der! Paint er jo betydelig bedre/mer avansert enn både Gimp og Photoshop. Har alt du trenger, pluss litt til. Og enklere å bruke blir det ikke! ;-)
Tonny Kluften Administrator 13 Okt 2009 #6 Hvorfor er Paint.net mer avansert enn både Gimp og Photoshop? Sist redigert: 13 Okt 2009
U Uregistrert Guest 13 Okt 2009 #7 Tonny skrev: Hvorfor er Paint mer avansert enn både Gimp og Photoshop? Klikk for å utvide... Det var en spøk som svar på TFSMedias post om at "paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering."
Tonny skrev: Hvorfor er Paint mer avansert enn både Gimp og Photoshop? Klikk for å utvide... Det var en spøk som svar på TFSMedias post om at "paint.net har alt det en nybegynner trenger for fotoredigering."
Tonny Kluften Administrator 13 Okt 2009 #8 Haha. Men stemmer det ikke da? At Paint.net har alt en amatør trenger? Vi snakker ikke om Paint som følger med Windows her.
Haha. Men stemmer det ikke da? At Paint.net har alt en amatør trenger? Vi snakker ikke om Paint som følger med Windows her.