Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvor finner man gratis bilder til fri bruk på blogg?

Jenny

New Member
Om ni inte har något emot en sida på svenska så finns det en som heter pixgallery.com den har jag använt privat för att leta bilder till min blogg. Det formatet man får använda till bloggar är inte lika bra som det till andra med det funkar helt klart.
 

picxx

Well-Known Member
Det står også i betingelsene hva som er lov til og bruke bildene til :)

1. Det finnes ikke brukervilkår på siden (som jeg finner).
2. "alle bildene som blir publisert her er bilder som brukere har lastet opp slik at alle kan ta de i bruk! " blir ekstremt vagt.... :confused:
 
Fotograf

Hvis dere har spesifikke ønsker om bilder, kan dere sende en PM til meg. Jobber som fotograf og sikkert hjelpe til med noe hvis det er ønskelig.
 

Sadie

Medlem
Har hørt TV2 vil gi bloggere tilgang til alle sine presserelaterte images. Ellers er det ofte litt vanskelig å bruke bilder fritt her i landet, mange som krever betaling selv fra bloggere...

Ville du syntes det var greit at noen brukte dine bilder på en kommersiell nettside uten at du fikk et vederlag for det?
 

Stoppet

Banned
Ha et streaming abonnement hos yayimages.com. Funker bra det. Når du eventuelt avslutter medlemsskapet har du fermdeles rett på å bruke det du hentet ut som medlem.
 
Topp