Hvor ble det av dyden min?

Kassimaja

Geocacher
Noen timer klarte jeg nok å vente, men dager? Dyden forsvant og jeg er på desperat leting. Hvis noen ser det blir jeg takknemmelig hvis noen kan gi meg beskjed om hvor jeg kan finne den igjen ;)

Tonny Kluften

Administrator
Ja, men jeg pekte IP først slik at jeg ikke skulle behøve å vente på navneserveroppdateringen. MEN når man peker IP så kan man ikke be om navneserverskifte hos domeneshop før IP`en har satt seg, dvs ca. 1 time. Den informasjonen var forbeholdt de innerste kretser hos DS.

Og Ståle, den dyden kan du bare glemme.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg hørte rykter om abstinenser og hele pakka jeg, Ståle. Var litt bekymra i går da jeg trodde du muligens var blitt innlagt eller noe. :D

Tonny sine timer minner litt om mine, bare det at hans er litt kjappere. Jeg sier stort sett et par timer når jeg mener et par uker, og gjerne et par minutter når jeg mener et par timer. Et par sekunder blir stort sett til et par minutter. :)

Kassimaja

Geocacher
Nja, innlagt ble jeg ikke, men jeg så to menn og ei yppig blondine som lette etter meg, men jeg løp ut i skogen og gjemte meg. Har ikke sett noe mer til dem i dag.

Den yppige blondina kan være noe jeg har drømt, men de to mennene var i alle fall ekte...

Etter å ha tenkt meg om har jeg sett hu yppige blondina tidligere også og er rimelig sikker på at det bare var noe jeg fant opp i kampens hete, men ho så rimelig ekte ut. Jeg mener, dama så ekte ut selv om ikke alle kroppsdeler så like naturlig ut... ;)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Bruker Windows minutter enda? Windows syns jeg har blitt meget flink med den flotte bekjeden om at "Dette kan ta noen øyeblikk." Hvor lenge disse øyeblikkene varer, og hvor mange øyeblikk man må vente er det nok ikke mange som vet.

Topp