Off topic siden saken er løst: Jeg skal begynne med affiliates etterhvert i de fleste kategorier. Spørsmål: Hvor begynner en som er helt ny på dette? Har alle tilbydere en "how-to" guide for hvordan å gå frem?
Hva er det egentlig du lurer på? Hvordan du legger inn en affilatelenke eller banner? Hvordan du tjener mest mulig penger på din nettside som affilate?
Jeg lurer på alt... Hvor kjøper jeg boken "Affiliate for dummies" ? Jeg lurer spesielt på om det er det lett å bytte ut en adsensekode med en afflenke? Tenker på muligheten for å bytte mellom afflenker og adsense i samme ramme. Lurer litt på om det finnes affiliatesider som lar deg få vist reklame etter hva som finnes på siden din, som adsense gjør. Feks om jeg finner 100 program på Tradedoubbler, kan jeg legge alle disse programmene i en ramme så vil Tradedoubbler vise det som er mest relevant i forhold til innholdet. Det som er så kjekt med adsense er at jeg ikke trenger å tenke på noe spesielt. Nei er nok mange spørsmål. Får bare learn by doing
Det tror jeg er den beste fremgangsmåten. For hvis jeg forteller deg alt jeg vet om affiliatemarkedsføring og -salg, så blir du bare en dårlig klone av meg. Målet ditt bør være å finne nye måter å gjøre tingene på, først da kan du tjene godt som affiliate.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.