Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket Webhotell passer best for mitt bruk?

Coachen

Medlem
Jeg trenger et Webhotell til oppbevaring av mine domener.
Planen min er å lage enkle nettsider til domener jeg mener har potensiale på sikt.
Dette er domener som ikke egner seg særlig til domene parkering da det er navn/produkt som vil bli poppulære på sikt.

Tenkte derfor å lage enkle relevante sider med info,bilder,etc.
Jeg vil også jobbe aktivt med å promotere disse sidene for å få de "kjente" før domene blir ordentlig relevante.
Det jeg trenger av en Web Host er muligheten for å ha flere domener på samme konto, det bør ikke koste for mye og jeg vil en eller annen form for affiliate/reklame (Adsense,etc) på sidene.
Web hosten må også ha en site builder som jeg kan lage pene sider på.
Hostgator er vel dem jeg har sett meg ut foreløpig da jeg tror de dekker alle mine behov.
Er det andre Web Hotell jeg bær vurdere eller har Hostgator det jeg trenger?

Håper noen kan hjelpe meg på vei :)
 

zapotek

Medlem
Host1.

(Hostgator er knall om sidene skal nå brukere i Amerika).
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
Pro-Isp tilbyr det du trenger. Følger med Softaculous som har 1-klikks installering på over 200 script (ex: wordpress). Og tilbyr webhotell som lar deg ha flere domener på samme hotell. Meget dyktig på service < kan ikke få understreket verdien av dette nok. :) Men, ja, drar du til utlandet får du nok rimeligere pris, men det koster fort tid og penger dersom servicen er manglende.
 

Coachen

Medlem
Det er ingen Norsk side jeg skal lage.
Domenene er .com og innholdet er/blir relevant over hele verden så da er kanskje Hostgate det beste alternativet? Hører noen sier at sidene kan være trege i Europa siden serverene er i USA, stemmer dette?

Et annet spørsmål også.
Jeg har endel andre domener som ligner på og har samme "hensikt" som hoveddomenet.
Bør jeg bruke disse som Sub domener mot hovedsiden for å få flere treff til siden eller er det ingen poeng?
Domenet er på sikt tenkt solgt eventuellt beholde det om det blir innbringende nok.
 

zapotek

Medlem
Det er ingen Norsk side jeg skal lage.
Domenene er .com og innholdet er/blir relevant over hele verden så da er kanskje Hostgate det beste alternativet? Hører noen sier at sidene kan være trege i Europa siden serverene er i USA, stemmer dette?

Tregere enn en side som hostes fra Norge - men ikke trege.
 

Coachen

Medlem
Ser ut som det blir Hostgator.
Noen som har brukt deres Web utviklings verktøy, funker der greit til å lage en pen info side?
Støtter Hostgator Adsense og andre affiliate/reklame adds?
 
Topp