Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket FTP program bruker dere?

RAH

Medlem
Når det gjelder kjøp av software må jeg si at jeg er syt fornøyd med FTP programmet Transmit.

Det er utrolig pent å se på, har en haug med nyttige (og kanskje mindre nyttige) funksjoner, og jeg synes det er mye raskere enn alle andre FTP programmer jeg har prøvd.

Jeg jobber på både mac og pc og Transmit er bare til Mac. Jeg savner Transmit på min pc!

Jeg bruker filezilla nå men brukte crystal FTP (pc) og cyberduck (Mac) tidligere.

Hva brukere dere? :)
 

amaheath

Medlem
Jeg åpner bare mappene på serveren i filbehandling i Windows og drar filene og slipper filene dit jeg vil ha dem. Bare å skrive ftp://server.com i filbehandlingen så åpnes mappen på server.com. Hmm men når jeg tenker meg om har jeg vel dradd noen filer feil vei et par ganger... kanskje på tide å bruke et skikkelig FTP program. :)
 

OldHP

Medlem
bruker core ftp men anbefaler den ikke, kan finne på å "lægge" slik at man må avslutte programmet.. noe jeg anbefaler derimot er smartftp.com
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg åpner bare mappene på serveren i filbehandling i Windows og drar filene og slipper filene dit jeg vil ha dem. Bare å skrive ftp://server.com i filbehandlingen så åpnes mappen på server.com. Hmm men når jeg tenker meg om har jeg vel dradd noen filer feil vei et par ganger... kanskje på tide å bruke et skikkelig FTP program. :)

Det der (eller varianter) går vel i de fleste OS'er såvidt jeg vet, men mener å huske at det har endel begrensninger.
 

picxx

Well-Known Member
Core ftp LE
 

sta

Medlem
For å dra dette et hakk videre: Bruker dere fremdeles vanlig FTP?

Det er ikke ofte jeg bruker FTP mer. Vi bruker Bamboo på de fleste prosjekter og på småprosjekter bruker vi Subversion for endringer og oppdateringer i koden (OK, disse bruker vel strengt tatt begge FTP-protokoll for overføring til server, men jeg slipper å gorholde meg til det).
 
Topp