Men, du besitter da tydeligvis kompetanse om noen løsninger...?? Du kunne jo sagt noe om det du har erfaring med!?!
Ja, selvfølgelig. Men jeg føler ikke det blir helt relevant siden det ser ut til at din løsning ikke skal implementeres i et CMS???
Men anyways... Mitt valg falt på en kombinasjon av Joomla, Kunena (forum) og JomSocial (community). Tråder fra forumet kan da integreres i artikler, slik at kommentarer/forumtråder sammensmeltes. Kategorier fra forumet/artikkelkategorier kan samkjøres slik at relevante artikler vises på forumet og relevante tråder vises i artikler. +++ Mye annet snacks.
Jomsocial benyttes som et Facebook light hvor brukerne kan kommunisere på en friere måte enn i forumet og utveksle bilder osv.
Aktiviteter i Kunena dukker opp i profilen til Jomsocial osv. Brukernavn og passord er globalt.
Til denne løsningen var Kunena genial pga den dype integrasjonen. Men jeg ville aldri valgt Kunena som en stand-alone løsning.
Til det er forumet for uoversiktlig (back-end) og det ville være løgn å påstå at det er bug-fritt...