Ah, ok. Trodde det var slik at de som har mest relevant navn havner øverst. Men da tar jeg kanskje feil. Får ikke endret det nå.
Som Picxx nevner så er det en del som skurrer i selve annonsen.
Men prisen 20000,- kr er nok litt i overkant. Min erfaring er at domener selger best når de ligger på en pris mellom 2000,- og 5000,-. Har merket at organisasjoner har en smertegrense rundt 3000,-. Dessuten hvis du tenker i de prisbaner du gir uttrykk for så er det kanskje best å holde på det til noen skulle vise interesse hvis ikke bør du legge deg mye lavere.
Nå er jeg ingen ekspert men dette er mine erfaringer.
prisen er egenlig uvesentlig.
Finnes det en kjoeper som er villig til aa betale en mill. for akkurat dette domenet kan han nok faa en ganske anselig sum for det.
tenkte ikke på deg. Takk for tips alle mann
Det er jeg helt enig i og jeg er nok av den typen som ikke er tålmodig nok til å vente på millionen, jeg tenkte mer på å få solgt raskest mulig unna med en god fortjeneste. Det jeg nevnte om pris, var ett svar til hvilken pris jeg ville satset på for å få flest mulig interessenter i domenet og øke sjansene for i det hele tatt å få solgt domenet. Alt handler jo om hvilket mål man vil oppnå