Antar at disse mappene egentlig bare er merkelapper Gmail setter på all mail du har importert via pop/imap? Det kommer ikke merkelapper på e-poster du sender ut, hvis jeg husker riktig.
Merkelappene kan du også sette på innkommende mail ved hjelp av filterfunksjonen. Jeg har kuttet ut å skille mellom alle de ulike kontoene, og bruker i stedet merkelapper til å merke e-poster som må få litt spesiell oppmerksomhet.
Alt du har sendt og mottatt finner du igjen i mappa "all e-post".
Ja, det er som du sier, merkelapper/filter. Jeg har satt opp at når "til-feltet" inneholder f.eks "dag AT frognermedia.no" så skal det legges under "dag AT frognermedia.no".
Ser ut til at ting fungerer greit nå og det var NYDELIG å gå inn på Gmail på pc`en, markere absolutt all epost som lest, for deretter å komme til en "ren" innboks på iPad`en istedet for å markere tusenvis av eposter og velge "lest".
Ufattelig at Apple ikke har en "merk alle"-knapp i mailappen i iOS.
Så et nytt spørsmål:
Jeg kunne godt tenke meg å slette alle epostkontoene på iPhone'n min og kun bruke Gmail her også.
Men hvis jeg prøver å slette en konto, får jeg opp:
"Hvis du sletter kontoen, slettes kontoens epost fra iPhone"
Disse kontoene er alle satt opp med POP, mens Gmail bruker IMAP. Vil jeg miste alle epostene om jeg gjør dette, eller blir de fortsatt værende på serveren, siden disse ikke bruker IMAP?
Jeg vet at det er litt utenfor tema, men tenkte det var nære nok til at jeg kunne poste her.