Dag Frogner
Supermedlem
Da må jeg jo ha et aktivt abo hos Telenor og siden dette aldri har vært aktivt i huset jeg bor i, tror jeg ikke de gjør det gratis. Så vil tro det er rimeligere å heller betale 99,- pr måned.
Jo, jeg har vært på "kontoer/import". Men siden jeg ikke vil bruke gmail-adressen, men heller ha én separat innboks for hver epostadresse, har jeg satt opp filtre som plasserer all mail til f.eks dag AT flashbanner.no i mappen med samme navn.
Ser nå at det var over 30 min siden eposten sist ble hentet, men jeg trodde at når jeg brukte F5 og siden lastet på nytt, så sjekket den også for ny epost?
Det må da være en grei måte å sjekke alle kontoene på foruten å gå inn på hver enkelt og klikke "Sjekk for ny epost"?
Sendte nå en epost til alle kontoene jeg har på Gmail, og da jeg slettet eposten i én av mappene, ble den slettet fra de andre også, selvom jeg sendte til alle adressene...
Er ikke helt sikker når det skjedde men nå er det en ny knapp i Gmail som heter oppdater.
Så da slipper man å gå inn "bakveien" for å sjekke oftere ny e-post på tilknyttede kontoer
Dette er også hovedgrunnen til at jeg ikke likte Gmail. Kjedelig å vente 30-40min på mail når man vet at den er sendt.
Jeg forstår ikke helt at alle er så veldig glad i G-mail.
Ikke med tanken på at du samtykker i betingelsene at alle dine mail blir skannet av Google for å kunne tilpasse reklame til deg.
Kanskje jeg får teste dette ut igjen da.
For jeg antar at det fortsatt er Gmail som er kongen på haugen her?