Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Nå har vi flere forkjellige forumplattformer her i verden, hvor jeg vil velge og tro at phpBB og vBulletin er de to mest kjente. Disse to har enormt med funksjoner og dilldall man kan legge til et forum, og samtidig har man en rekke funksjoner i forumet jeg ikke kan tenke meg at blir mye brukt.
Jeg er titt og ofte innom WF for og lese hva dere dudes og !=dudes skriver om, og funksjoner bruker jeg pent lite av. Dvs, det jeg bruker er:
1: Private meldinger. Det hender jo at slikt kommer og går.
2: Skrive og svare i forumtråder.
3: Ryktepoeng, en funksjon som forsåvidt spiller liten rolle om er der eller ikke.
4: Bruker denne greia som viser dagens innlegg en del også.
Det var jammen meg alt. Jeg tror ikke jeg bruker noen andre funksjoner her på WF noe særlig. Jeg kan hvertfall ikke komme på noe sånn i farta.
Hvilken funksjoner bruker du på WF?
Jeg er titt og ofte innom WF for og lese hva dere dudes og !=dudes skriver om, og funksjoner bruker jeg pent lite av. Dvs, det jeg bruker er:
1: Private meldinger. Det hender jo at slikt kommer og går.
2: Skrive og svare i forumtråder.
3: Ryktepoeng, en funksjon som forsåvidt spiller liten rolle om er der eller ikke.
4: Bruker denne greia som viser dagens innlegg en del også.
Det var jammen meg alt. Jeg tror ikke jeg bruker noen andre funksjoner her på WF noe særlig. Jeg kan hvertfall ikke komme på noe sånn i farta.
Hvilken funksjoner bruker du på WF?