Kjører en Saab 9-5 og vil ikke bytte den ut for alt i verden, bortsett fra at ikke noe virker på den lenger... Så jeg sitter med tlf i hånda akkurat nå faktisk og skal ringe på en annen Saab 9-5. Ellers så har vi en Leaf til småkjøring, den er knallbra til den prisen.
Peugeot 806 med 2 år EU da jeg kjøpte den; går nok til en bilopphugger. Rundt 750 i verditap i måneden.
Citroën Jumpy; regner med rundt 250 i verditap i måneden.
De er gode å kjøre, scorer bra på sikkerhet og har god nok plass. - Og Mazda trengte tydeligvis å få krysset av for to biler i nybilstatistikken, for vi fikk noen tilbud det var vanskelig å takke nei til.
De er gode å kjøre, scorer bra på sikkerhet og har god nok plass. - Og Mazda trengte tydeligvis å få krysset av for to biler i nybilstatistikken, for vi fikk noen tilbud det var vanskelig å takke nei til.
Leaser en Toyota Yaris Hybrid + har akkurat kjøpt en Audi A4 2009 mod.
Yarisen er en relativt rimelig bil, og kjører på ca 0,55 l/mila på bykjøring. Dette er "konebilen" og bil nr 2 og dermed er ikke størrelse viktig.
Audi har jeg likt siden jeg begynte å se meg litt rundt på biler og er "drømmebilen". Liker godt designet både utvendig og innvendig og de har også passe spreke motorer.
Hadde en Mercedes CLA, men bor midt i byen så det var ingen bruk for bil. Når jeg får unger har jeg lyst på bil igjen ... Frister med Audi A7 eller Mercedes CLS.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.