I sidekilden er annonsen nevnt som responsiv:
<header><h1 class="title single-title">Hunden er stor nok til å spise opp barnet. Men kjærligheten mellom disse er helt fantastisk å se på.</h1> </header><div class="post-single-content box mark-links"><div class="wpInsert wpInsertInPostAd wpInsertAbove" style="margin: 5px; padding: 0px;"><p style="text-align: center;"><style>.responsiv-under-overskrift{width:300px;height:250px}@media(min-width: 500px){.responsiv-under-overskrift{width:300px;height:250px}}@media(min-width: 800px){.responsiv-under-overskrift{width:580px;height:100px}}</style><script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <ins class="adsbygoogle responsiv-under-overskrift" style="display:inline-block" data-ad-client="ca-pub-1245263714642851" data-ad-slot="7090944003"></ins><script>(adsbygoogle=window.adsbygoogle||[]).push({});</script></p></div><p>Hunden er menneskets beste venn, sies det. Disse bildene gjør meg overbevist om at det er sant. Hjertet mitt smelter når jeg ser på disse barna sammen med hundene.</p><p><a
PS! Tekst "Hunden er stor nok..." osv. i trådstarters bilde, er ikke en del av annonsen.