Dag Frogner
Supermedlem
Jeg skal, med min fototjeneste, være med på en kampanje hos min lokalradio. I denne pakken får jeg bl.a èn uke med annonsering til eget bruk og siden jeg har godt nok opptaksutstyr hjemme, er planen å lage reklamen selv.
Jeg tenker at radioreklamer stort sett enten er
1. Informative. Snakking over litt bakgrunnsmusikk, enkelt og greit.
eller
2. Kreative. Gjerne med litt lydeffekter sammen med bakgrunnsmusikk, bruk av flere dialekter, humor etc...
Så er spørsmålet hvilken av disse som fester seg best hos folk og hvilken type folk vil huske på.
Jeg tenker at radioreklamer stort sett enten er
1. Informative. Snakking over litt bakgrunnsmusikk, enkelt og greit.
eller
2. Kreative. Gjerne med litt lydeffekter sammen med bakgrunnsmusikk, bruk av flere dialekter, humor etc...
Så er spørsmålet hvilken av disse som fester seg best hos folk og hvilken type folk vil huske på.