Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilke type bilder bruker du?

Msites Ltd

Livsnyter
Som tittelen sier; hvilke type bilder bruker du mest når du skal lage websider, markedsføring, artikler etc.?

Og, hvor viktig er det for deg at du kanskje ikke har det "alle andre" har?

Jeg arbeider fra tid til annen med forskjellige prosjekter når det kommer til fotografering og det kan jo hende jeg kan slå to fluer i ett smekk. Det vil si at jeg kanskje kan tilby bilder til deg som ikke alle andre har.

Jeg har selvfølgelig noen prosjekter på tegnebordet, men jeg tar gjerne imot noen idéer og utfordringer.

Har du forøvrig behov for fototjenester er det bare å ta kontakt med meg!
 

pleb

Medlem
Primært Wikimedia Commons-bilder med liberalt publiseringsreglement. Eventuelt produktbilder fra nettbutikkene om jeg anmelder et produkt.

I enkelte tilfeller (reisesider) har jeg også fått en del fine bilder fra venner og venninner. Synes det er dritkjedelig å ta bilder selv.
 

Msites Ltd

Livsnyter

Dette var ikke veldig matnyttig for meg..... Kjøper du bilder? Er det noen spesielle tema som går igjen?

Primært Wikimedia Commons-bilder med liberalt publiseringsreglement. Eventuelt produktbilder fra nettbutikkene om jeg anmelder et produkt.

I enkelte tilfeller (reisesider) har jeg også fått en del fine bilder fra venner og venninner. Synes det er dritkjedelig å ta bilder selv.

Er du villig til å bruke noen kroner på bilder som er mer tilpasset deg og din side? Hvilke land/steder er mer aktuelle å få noen gode bilder fra? Er det stort sett landskap, arkitektur eller situasjonsbilder?
 

pleb

Medlem
Jeg anser bilder som kun veldig viktig til reisenettsiden min, og den omhandler et land jeg selv bor i og har et titalls venner som reiser rundt i hver måned, så jeg får nok av bilder gratis. Jeg er ikke helt kjent med klassifiseringene, men tror nok at jeg har en god mix av dem alle tre.
 
Topp