Hvilke tilleggsfunksjoner har du i WooCommerce?

i-net

WF 09
@Dag Frogner:
Ut av boksen lager jo ikke woocommerce et gyldig bilag i forhold til bokføringsloven.
Så bruker du ikke en woocommerce plugin for å lage bilag, så må du jo manuelt lage det selv, for hvert eneste salg...

Det som irriterer meg veldig med Rismoens sin PDF plugin, er at det ikke ser ut til at det går bare å laste ned PDF`ene til PC`ene... !?

man printe de ut ? Jeg leverer jo alle bilag digitalt til regnskapsfører, så ikke spesielt lyst til å printe ut alle bilag, for så å scanne de inn igjen.. geeses..

Eller tar jeg feil? Er det mulig bare å få lastet ned PDF bilagene med "PDF Invoices & Packing Slips" ??

Bare forstår ikke tankegangen til han som lagde plugin, at han valgte å ikke legge inn en "Last ned" knapp ved siden av print knappen.
Hvordan er det mulig å overse at det hadde vært en god idè ?

Sist redigert:

Rismoen

Medlem
@Dag Frogner:
Ut av boksen lager jo ikke woocommerce et gyldig bilag i forhold til bokføringsloven.
Så bruker du ikke en woocommerce plugin for å lage bilag, så må du jo manuelt lage det selv, for hvert eneste salg...

Det som irriterer meg veldig med Rismoens sin PDF plugin, er at det ikke ser ut til at det går å bare laste ned PDF`ene til PC`ene... !?

MÅ man printe de ut liksom? Jeg leverer jo alle bilag digitalt til regnskapsfører, så ikke spesielt lyst til å printe ut alle bilag, for så å scanne de inn igjen!!!

Eller tar jeg feil? Er det mulig å bare laste ned PDF bilagene med "PDF Invoices & Packing Slips" ??

Man må ikke print ut, bare lagre det som PDF

a02de0baf5.jpg

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tips hittil. :)

Planen er å selge herreklær.

Har tatt i bruk YITH sin Wishlist (men klarer pokker ikke å oversette overskriften "Wishlist" når man er inne på ønskelisten) og den sosiale saken jeg nevnte i første innlegg.

Tester også ut AddThis Social Bookmarking Widget for å kunne dele i sosiale medier.

Planen med den sosiale er å gi besøkende 10% rabatt på hele ordren de holder på å avslutte dersom de deler siden på Facebook.

EDIT: Så med andre ord må jeg uansett ha en eller annen løsning for bilag? Men det holder da å bruke f.eks nevnte plugin og laste ned èn og èn ordre som pdf? Også er man innenfor lovverket hva bilag angår?

Rismoen

Medlem
Takk. Rismoen. Da var det ikke den pluginen jeg hadde likevel, da de instillingene var umulig å finne her.

Jeg tror du har misforstått. Har du windows så er dette mulig uansett. Det funker sikkert på mac også, men det har ikke jeg kjennskaper til.

Istedet for å velge printeren din som destinasjon slik jeg har gjort her: http://puu.sh/acXSW/16c9c1534a.jpg

så velger du bare "Lagre som PDF" som destinasjon slik som dette: http://puu.sh/acY3A/97f4329c35.jpg

trykk på ctrl + p på hvilken som helst side, så finner du ut av det.

Topp