Hvilke programmer bruker du til SEO?

sKrud

Meget sliten student
Sitter her å innser at jeg egentlig bare bruker et par online verktøy, samt noen få desktopverktøy til både SEO og søkeord optimaliseringen min. Hadde veldig mange tidligere når jeg bruke pc, men mange færre nå når jeg har gått over til å kun bruke mac.I dag bruker jeg i hovedsak.
SEO Power Suit - The Most Effective SEO Software - SEO PowerSuite Tools
+ webmastertools til G
+ Keyword toolen til G, for å se anslag på trafikk på søkeordene - https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
+ endel andre små tjenester, husker ikke alle i farta. Men tjenester som SEO Tools, SEO Training and Certification for Professionals - SEOToolSet

De fleste her har nok kjenskap til Googles sine verktøy. Så sier bare et par korte ord om PS. Den fungerer helt utmerket til sider som har engelsk språk, å litt mindre perfekt for norsk. Men er til nå et av de bedre verktøyene jeg har testet. Da spesielt deres lenkeverktøy! Så alle funksjoner som ikke er direkte relaterte til språk er dette verktøyet genialt. Prisen er litt stiv, å gir det derfor terningkast 4.

Hadde satt pris på om folk kunne sagt litt om hvilke verktøy dere bruker og gjerne et par pluss og minus om det. gjerne med link.

Keanu

Geek
Jeg er temmelig basic når det gjelder verktøy, men blant nyttige ting som ikke er nevnt kan jeg si Yahoo Site Explorer.

Av desktop-programvare bruker jeg kun Market Samurai. Det er mulig å gjøre at Market Samurai gjør på andre måter, men er et utrolig nyttig verktøy for rask research.

Living Glad

Brukertittel
Jeg bruker IBP: SEO software: IBP is the powerful SEO tool with proven results - den har gjort at jeg flertall ganger har havnet nr. 1 på søkelister på Google. Den er omfattende, men hvis en bruker den riktig og det er slettes ikke alltid så enkelt - da får en det til.

Å andre siden så må en holde på hele tiden, passe på og forandre, følge med for det kommer alltid noen andre som gjør en bedre jobb og da er det pån igjen...

Topp