hansson
Langveisfarende
I forbindelse med faktura- og inkassotjenestene våre på nett har vi et bra opplegg for printing, pakking, frankering og utsendelse av brev. Det meste gjøres maskinelt, så det er en god del ledig kapasitet vi gjerne skulle hatt konvertert til kroner & øre. Derfor skal vi prøve å lage litt mer plass til denne tjenesten på Conta Post sine hjemmesider (Conta Post| Masseutsendelser). (Conta Post var i utgangspunktet bare tenkt som en webapp der du kan sende ut ett og ett brev.)
Det jeg lurer på er:
1. Hvor vi bør markedsføre oss for å treffe (små)bedrifter og/eller lag/organisasjoner som trenger denne typen tjeneste. For å finne ut dette skulle vi visst noe mer om hva disse bedriftene driver med. Jeg ser for meg at de sender jevnlig informasjon til nye eller gamle kunder, men i hvilke bransjer skjer dette? Er det andre bruksområder for dette vi glemmer?
2. Hva i huleste er de typiske søkeordene for dette som vi kan bruke på Adwords?
Takker på forhånd for kreative innspill!
Det jeg lurer på er:
1. Hvor vi bør markedsføre oss for å treffe (små)bedrifter og/eller lag/organisasjoner som trenger denne typen tjeneste. For å finne ut dette skulle vi visst noe mer om hva disse bedriftene driver med. Jeg ser for meg at de sender jevnlig informasjon til nye eller gamle kunder, men i hvilke bransjer skjer dette? Er det andre bruksområder for dette vi glemmer?
2. Hva i huleste er de typiske søkeordene for dette som vi kan bruke på Adwords?
Takker på forhånd for kreative innspill!
Sist redigert: