Hvem har Aftenposten?

knippsen

Medlem
Takk for svar. På adpeppers nettsider viser de dog kun til webgains som affiliate program. Finner ikke noe innmeldingsskjema til eget adpepper program?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvis vi vrir debatten litt, så må jeg bare fraråde å bruke Adpepper som partner. Plutselig kan du bli dyttet ut i kulden, slik som vi ble på grunn av en filleting - selv etter over ti års samarbeid.

Takk for svar. På adpeppers nettsider viser de dog kun til webgains som affiliate program. Finner ikke noe innmeldingsskjema til eget adpepper program?

Fant ikke det jeg heller, vet at jeg har registrert en side der for noen år siden, men nå fant jeg kun Webgains, og jeg registrert meg der men fikk denne mailen i retur nå:

Unfortunately your application has been declined on this occasion as your site is not written in English, as we are a UK network we require all affiliates to operate an active, content driven affiliate site that is written in English. If you have another site available that you feel would be better suited to our UK network please don't hesitate to reapply at http://www.webgains.com/signup.html

knippsen

Medlem
De har ihvertfall ikke Aftenposten på Webgains. Hvorfor har adpepper Aftenposten når nettsiden må være på engelsk? Wierd... Og hvorfor har ingen av de norske affiliateprogrammene aftenposten gratistilbud når adpepper har det?

Topp