Sluttet i jobben, kvittet meg med all gjeld, kjøpt et par fine biler, en hytte, en båt, investert litt penger i eiendom, tatt med familien til syden en måned og satset på å kunne "leve" av hobbyene mine.
Verdiskapning og utvidelse av selskap.
Skapt arbeidsplasser og investert i noe jeg hadde hatt troa på.
Å leid inn enkelte av verdens beste markedsførere og online entreprenører for å kjørt en helgs(uke?) gratis skikkelig nettverksbygging/kurs for WF medlemmer hadde nok heller ikke vært utenkelig (gratis reise/opphold og kurs på sixth senses Koh Samui).
fy... f... da hadde jeg gjort mer enn det jeg rekker å skrive her nå! skulle først og fremst tatt en lengre ferie og heller leid inn noen underleverandører til et par prosjekter
Jepp, det gjorde han faktisk. Betsson holdt en kampanje gående, der alle spillere fikk 5 "gratislodd", som de kaller det - der fikk han en gevinst (nesten 50 kroner), som han så satset, og kom seg til bonushjulet, og fikk med seg formuen.
Jeg tror at jeg ville investert en del i fast eiendom og forskjellige plasser, med avkastningen rett inn i et fond som sender videre til gode formål, som mikrokreditt-organisasjoner. Tror ikke at det hadde vært bra for meg å fått 100 mil...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.