Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva ville du brukt dette topp domenet til?

alterego

Medlem
Har fått hånd om domenet SPA . NO og vurderer om jeg skal utvikle det eller selge det.

Hvis du skulle utviklet det, hva ville du gjort?

Ifølge Google Keyword Tool er det 165.000 lokale søk på ordet SPA hver mnd.

Takker for alle tips og innspill som måtte komme :)
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
1.Selge spader
2.Selge spa-turer/opplevelser

Absolutt et bra domene, tror kanskje en side med fokus på helsereiser,spa og denslags vil kunne være både interessant og innbringende. (Men hva vet jeg da egentlig....)
 

Bjørn

Domenespekulant
Flott domene det. Legg ut endel bra spa-artikler, og få hoteller og andre til å annonsere sine spa-tilbud.
 

pleb

Medlem
1.Selge spader
2.Selge spa-turer/opplevelser

Absolutt et bra domene, tror kanskje en side med fokus på helsereiser,spa og denslags vil kunne være både interessant og innbringende. (Men hva vet jeg da egentlig....)

tydeligvis mer enn nok - veldig bra forslag ;)

En side med helsereiser til "lavkostland" med SPA-tilbud er jo perfekt. Tyrkisk bad, massasje i Øst-Europa +++. Mye bra hotelltilbud du også kan kjøre.
 

alterego

Medlem
Flott domene det. Legg ut endel bra spa-artikler, og få hoteller og andre til å annonsere sine spa-tilbud.

Det blir nok noe i denne gaten, ja. Kanskje også skrive konkret om spa-hoteller og la brukere kommentere og sette karakter/stjerner?

Siden dette er et .no-domene er det vel mest naturlig å skrive om norske spa-opplevelser, et marked jeg kjenner ganske godt, men etterhvert kan det også bli aktuelt med utenlandske alternativer i kategorien weekend-turer.

Takker for at du tok deg bryet med å komme med konkrete tips :)
 

alterego

Medlem
Noen som vet om noen passende Wordpress themes til en side som skal handle spa?

Tenker da å skrive:
- Generelt om spa, begrepet/historien, hva man kan forvente osv.
- Generelt om spa-behandlinger
- Generelt om spa-produkter
- Om spa-hoteller i Norge (komplett liste)
- La brukere kommentere med sine opplevelser på de ulike spa-hotellene og sette karakter/stjerne
- Kanskje la hoteller legge inn sine tilbud selv? Eller at jeg gjør det for dem?

Tanken er å tjene penger på annonser.
- Noe Adwords
- Noe direkte salg til hoteller

Hva tror dere?

Hva tror dere om å bruke Trustpilot der brukere kan si noe om sine opplevelser?
 

NorHenrik

Medlem
Har fått hånd om domenet SPA . NO og vurderer om jeg skal utvikle det eller selge det.

Hvis du skulle utviklet det, hva ville du gjort?

Ifølge Google Keyword Tool er det 165.000 lokale søk på ordet SPA hver mnd.

Takker for alle tips og innspill som måtte komme :)

I følge google så er det ca 2 900 lokale søk på ordet SPA..

flk5e1.jpg
 
Sist redigert:
jeg fikk opp 165 000 på lokale søk. jeg ville snakket med noen spa hotell og sett om man kunne fått et samarbeid. eventuelt laget en spa-oversikt, det ligger nok en del penger i dette.
 
Topp