--------------------------------------------------------------------------------Personlig synes jeg slike "peniskonker" er tåpelige, men er inneforstått med at det kanskje kan virke oppbyggende på noen som kanskje nettopp har begynt med en nettside, å få vite hvor mye man egentlig kan forvente av denne bransjen.
Om da f.eks. Per80 kunne kommet med mere info utover akkurat kronebeløpet er jeg ganske sikkker på at dette kunne blitt en konstruktiv tråd.
Slik den fremstår 'as is' er det ikke annet enn en som skryter av hvor mye han har tjent på TD i løpet av en mnd....og slikt kan sikkert takes på personens private blogg.
Jeg prøver ikke og skryte på meg noe som helst. Som jeg sa, det er alltid inspirende og se hva andre tjener. Ikke minst motiverende. Det jeg vil få frem er at det er mulig og leve av Internett. For meg er det veldig motiverende og se at andre tjener mer enn meg. Det gir meg enda mer motivasjon. Til syvende og sist vil alle tjene mest mulig. (Sikkert mange som kommer til og argumentere mot siste punkt, men det er ihvertall mitt mål)
"Jeg dro inn $2.50 i forrige uke jeg.
Det var høydepunktet siden august 2002"
Dette er vel heller tvilsomt med en som har skrevet over 900 innlegg på dette forumet.
"Om da f.eks. Per80 kunne kommet med mere info utover akkurat kronebeløpet er jeg ganske sikkker på at dette kunne blitt en konstruktiv tråd."
Pixcc - dette er ikke noe hokus pokus som du vet allerede. Lær litt om søkemotoroptimalisering samt bygge nettsider etter annonsørene så er 90% av jobben gjort.