Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva tjener du i måneden nå?

Tonny Kluften

Administrator
Som jeg har nevnt tidligere så driver jeg med adult. (engelsk språklige sider) Og det er vel absolutt ett emne som de fleste liker :) Men det skal sies at etter noen år får man ett litt annet syn på den slags. Blir etterhvert bare en jobb som alle andre jobber. man blir litt imun på en måte. :) Vil ikke si nøyaktig hva vi tjener på det, men etter min erfaring er det helt klart en bransje det er lett å tjene penger i. Synd det går så fryktelig mye vekk i vekslingsgebyrer og lav dollar kurs. For ikke å snakke om server utgifter. Server utgifter for forrige måned var i underkant av 40 000 kr.

Hvis noen trenger tips og info om hva som skal til for å starte i denne bransjen er det bare å ta kontakt.
Hadde forresten vært greit med en egen Adult avdeling i forumet. Men vet ikke helt om det er nok folk her som driver med det til at det er noe poeng.

Kan du si hva slags affiliateprogrammer du tjener på da?
 

Sindre

Medlem
Per80: Det er nok ikke umulig at jeg kommer til å prøve meg på det du snakker om etterhvert, bare for å ha testet det litt. Men jeg vil ha en hovedside der jeg skriver det jeg vil, så får vi se hvordan det blir med resten :) Regner med du ikke har noen jobb utenom å drive med internett?

Hvis noen trenger tips og info om hva som skal til for å starte i denne bransjen er det bare å ta kontakt.
Hadde forresten vært greit med en egen Adult avdeling i forumet. Men vet ikke helt om det er nok folk her som driver med det til at det er noe poeng.

Mitt inntrykk som relativt nykommer her på forumet, er at de fleste her driver med adult :p En egen kategori for temaet hadde derfor sikkert ikke vært så dumt. Tror det er mange som kan være interessert i å vite mer om å starte i denne bransjen, ja. Hvis jeg noengang skal gjøre sånn som Per80 anbefaler, så står adult-emnet høyere på listen enn f.eks sko :eek:
 

picxx

Well-Known Member
Send meg en pm om noen ønsker adgang til adult kategorien på forumet ;)
 
Topp