Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva syntes dere om 24nettbutikk sine nye maler?

Rismoen

Medlem
http://www.24nettbutikk.no/demo

Jeg likte de gamle malene mye bedre.

Det er meningen at de gamle malene skal fases ut til fordel for de nye, så dersom du aldri har brukt det gamle designet så vil du heller ikke ha det tilgjengelig. I overgangsfasen så vil du ha den gamle malen tilgjengelig dersom den har vært i bruk før denne oppdateringen.

Selv hadde jeg tenkt til å gå over til 24nettbutikk, men det dropper jeg. Fysj, for et design.

Hva syntes dere?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns det er veldig typisk 2014/2015 design, som jeg ikke er glad i. Alt er for liksom litt for stort, og uoversiktelig, men det er vel slik det skal være for tiden... Det virker som om design og layout bestemmes kun av designere for tiden, og ikke av de som har peiling på brukervennlighet. Om et par år så ser ikke nettbutikker slik ut tror jeg.
 

xdex

Medlem
Dette forteller meg egentlig at denne aktøren er useriøs, ikke vet hva dem driver med, og tydeligvis mangler kompetanse hos bedriften. WCAG (2.0) #Hype .. Visste ikke at dem hadde avtale med victoria secret, lurer på om dem tok bildene selv :D
 

alterego

Medlem
Det er vel så enkelt som at de forsøker å lage et design som ser bra ut på små skjermer. Hypen for tiden er jo responsivt design. De må vel innse etterhvert at de må lage ulike versjoner til ulike skjermstørrelser om det skal bli bra på alle plattformer.
 

Steven

Member
Ganske tydelig at dette er egnet mest for mote (nye stilene)? Kan være jeg er for kjapp i labben uten å ha tittet nøye gjennom.
 

Turbo Heidi

Member
Har selv 24nettbutikk per i dag. Men jobber med å få opp en WP-butikk. Nettopp pga brukervennlighet, design, responsiviteten - kontra prisen for løsningen. Når WP-butikken er ferdig så er det farvel til 24nettbutikk for min del.
 

hansson

Langveisfarende
Det er vel så enkelt som at de forsøker å lage et design som ser bra ut på små skjermer. Hypen for tiden er jo responsivt design. De må vel innse etterhvert at de må lage ulike versjoner til ulike skjermstørrelser om det skal bli bra på alle plattformer.

De jeg kikka på nå var ihvertfall responsive, og funker fint. På min laptopskjerm i 1920 x 1400 går all den viktige infoen inn på 1 skjermbilde, og jeg synes det ble bra fokus på det man skulle gjøre. Kan ikke forstå noe annet enn at store knapper selger produter bedre enn små knapper. Små størrelser betyr at man ser flere ting på skjermen, ergo blir det mye mer som er uvesentlig for det man skal gjøre.
 

xdex

Medlem
De jeg kikka på nå var ihvertfall responsive, og funker fint. På min laptopskjerm i 1920 x 1400 går all den viktige infoen inn på 1 skjermbilde, og jeg synes det ble bra fokus på det man skulle gjøre. Kan ikke forstå noe annet enn at store knapper selger produter bedre enn små knapper. Små størrelser betyr at man ser flere ting på skjermen, ergo blir det mye mer som er uvesentlig for det man skal gjøre.

Små størrelser trenger ikke bety at det er flere ting på skjermen, spørs helt hvilken bredde man velger å kjøre som "max" - syntes forøvrig at malene er helt OK, ikke noe revelusjon, men ei heller dårlig.
 
Topp