Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva syns dere?

zapotek

Medlem
Siden har absolutt potensiale (da tenker jeg på innholdet). Det virker som om du har god greie på det du skriver om, og JA som du selv sier er dette et populært tema.

Det jeg synes du gjør feil fundementalt feil er vinklingen. Designet lyser depresjon og innholdet i artiklene er negative. Du må gi folk håp mann! Skrive HVORDAN folk skal komme seg ut av angst, depresjon etc etc. Slik det er nå er siden en plass du kan lese om ulik lidelser og hvor forferdelige de er. Om du gjør siden litt friskere layoutmessig og samtidig skriver litt om hvordan folk kan bedre livets sitt vil du se at brukerne også kommer.

Ja koden din er rotete, du bruker tabeller, den validerer ikke osv. som Selbekk skriver, men dette har egentlig nada å si for brukeren. Så fokusere på de punktene jeg skriver om ovenfor.

Lykke til!
 

OldHP

Medlem
Har kopiert

Har kopiert fra hefter som er gratis noe som jeg tror ikke er ulovlig siden de gir ut infoen som sagt gratis. Er altfor dum til å skrive noe selv.
 

Ståle

Medlem
Har kopiert fra hefter som er gratis noe som jeg tror ikke er ulovlig siden de gir ut infoen som sagt gratis. Er altfor dum til å skrive noe selv.

Here we go... :eek:

Om man tar betalt eller ikke har ikke noe å si...All tekst er beskytte av åndsverksloven så fremt ikke annet kommer frem.
 

testdriver

Ha det bra..
Kan være lurt å dobbeltsjekke det der, ja. Mulig informasjonshefter med dette som tema ikke bør være noe problem, men ofte er jo ting reklamefinansiert, og da er det ofte verre.
 
Topp