Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva syns dere om nettbutikken?

Da jeg la et produkt i handlevognen og gikk til kasse, fikk jeg denne meldingen opp i 'Internett Eksploderer':

To help protect your security, Internet Explorer has blocked this websites from displaying content with security certificate errors. Click here for options...


Jeg bruker Internet Explorer 7 på jobb-pc'n. (Version: 7.0.5730.13).

Ellers likte jeg siden.
 

HPF

Medlem
Gi meg gjerne tilbake melding hva dere syns om
** PM for URL **
Grei nettbutikk...har faktisk sett på siden din før siden jeg vurderte Nordisk E-handel og dere lå på nettsiden til Nordisk E-handel som referanse. Ser Dyrebutikk på nett | iPet.no | Hund Katt Kanin Marsvin Hamster Reptil har overtatt plassen deres nå.

Er igang med å flytte over til Nordisk E-handel etter å ha gått grundig lei av sirupserveren til Visma, trodde ikke det var mulig for et seriøst firma som Visma å levere et slikt produkt.

Serverene til Nordisk E-handel derimot er så raske så det oppleves nesten om butikkene ligger på SSD disken min :) . Funksjonaliteten er også bra med supre SEO egenskaper, er egentlig kun 2-3 ting jeg savner.
 
Sist redigert av en moderator:

Prince

Medlem
Takk Lokalstarten.skal ta det opp med teknisk .
HPF :
Nordisk E -handel leverer rimelig og bra produkt og god på optimalisering.
Snakk med " Leif " på Oslo kontoret og si du har blitt anbefalt av Delcom. han liker slike relasjoner ;)
 
Topp