Hva synes dere?

Sunshine

Medlem
Du skriver dette på siden din:
Webdesign: Christoffer Tangen

Mens i kilden, så står dette:
HTML:
<meta name="description" content="Place your description here">
<meta name="keywords" content="put, your, keyword, here">
<meta name="author" content="Templates.com - website templates provider">

Uansett, så er dette mine punkter:
  1. Siden redirecter til en IP
  2. Sliden din er uproff på grunn av grafikken du selv har lagt inn
  3. Siden din er hostet hjemme hos deg. Basert på bildet fra Google Street view, så er ikke dette er datasenter jeg ville ha plassert mine tjenester på.
  4. Trenger jeg å nevne alle skrivefeilene på nettsiden?
  5. Plagiat fra andre sider. Nesten hele forsiden er f.eks direkte kopi fra Wikipedia uten referanse til kilden.
Generelt sett, så er siden din så lite gjennomført at du ikke burde forvente noen god kritikk. Prøv heller igjen etter du har brukt litt mer enn et par timer.

Et lite tips angående slidene dine er for eksempel å gjøre slik som disse: ANT Hosting

chrisern

Medlem
Det første du burde gjøre for at folk skal føle seg trygge er å kutte ut PayPal-knappene og heller få inn et bestillingsskjema.

Istedet for å skrive litt om deres webhotell, har du bare kopiert tekst fra Wikipedia, og teksten virker litt for "generell", var derfor jeg fikk mistanke om kopiering.

Det står "Live Chat åpent fra 10:00-14:00". Jeg prøvde, men den var ikke tilgjengelig. Dette tidspunktet gjelder kanskje ikke i helger, men da burde det stå.

Dere skriver "Er du på jakt etter ett trygt sted å ha din hjemmeside plassert eller vil leie en Virtuell Server er du kommet til rett sted, vi har god errfaring med Webhotell og Virtuelle Server. "

Men dere burde kanskje heller skrevet litt om hvor lenge dere har holdt på (for å underbygge at dere har så god erfaring) og dere burde også få med litt spesifikasjoner på serverene, hvilke backup-løsninger dere har, hvilken nettlinje serverene står på, hvor i verden de er lokalisert etc etc...

Jeg prøver å klikke på knappene hvor det står "BasicS 49,-" etc, men ingen av disse fungerer.

"Nyheter" peker ingen steder.

Når jeg klikker på en av kjøpsknappene, får jeg bare opp en feilmelding.

Når du i tillegg tar på deg cred for å lage designet selv, når det egentlig er kjøpt (selvom det ikke er spesielt bra) og mener at en av forumets guruer på Wordpress har en "ikke pro" nettside, når du tydeligvis ikke har skjønt at hele poenget er at den skal være enkel, så har du nok fått en dårlig start her inne...

Travellingman: Han er 21.

Hei.

Ok. Det er derfor jeg lurer på hvordan jeg skal kunne få ett bestillings skjema på siden min, jeg vil heler ikke ha paypal knapper, jeg ønsker ett skjema som kunde kan fylle ut også vil ting opprette seg selv på noen mins. men hvordan? jeg har googla og spurt mange men finner ikke ut av noe??

peterandrej

pensjonert moderator
Istedet for å skrive litt om deres webhotell, har du bare kopiert tekst fra Wikipedia, og teksten virker litt for "generell", var derfor jeg fikk mistanke om kopiering.

Takker for detektivarbeidet, jeg satt å lurte på det. Ikke fordi teksten var for generell, men fordi det var så ekstrem forskjell på denne og de øvrige tekstene på siden. Det var nesten ingen skrivefeil, men en del "sammenklistrede" ord som er vanlig å få når man limer direkte over fra en annen kilde og rett inn i f.eks et html-dokument. Manglende linjeskift er en gjenganger.

Men så så jeg nøyere etter, oppdaget en del skrivefeil likevel, og lot nåde gå for rett siden teksten ikke var spesielt god. At den er kopiert fra Wikipedia høres logisk ut.

Topp