Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva synes dere? Ris og ros?

allegretto

Medlem
Hostgator er ikke treigt og de har servere i Europa. Det har også Solidhost. Supporten til Solidhost er også overlegen, akkurat som HG sin.
Nei, hostgator har ikke servere i Europa, desverre.

Hostgator er som sagt veldig bra, og med overelegen support.

Nå har jeg kun prøvd reselleraccount hos Hostgator, men synest iblant det går litt treigt... andre som har samme erfaring?
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Jeg fikk europeisk serverplass på en HG-konto i går. Ja, jeg har sett at HG sier de bruker the Planet i USA, men jeg tok en sjekk på en IP fra en ny HG-konto i går og den var tysk.

Ok, kan vi glemme hosting nå og gå tilbake til OP sine spørsmål om kvaliteten på sidene hans?

Jeg liker oversikten over begivenheter, er det mulig med en egen festivaloversikt? Og kanskje flere lokalnyheter? Kan du samarbeide med lokalavisen for å vise flere lokalnyheter?
 
Sist redigert:

allegretto

Medlem
Jeg fikk europeisk serverplass på en HG-konto i går.
What? Spurte nettopp support om dette.. og fikk svar om at de ikke hadde europeisk hosting tilgjengelig. Jeg har flyttet enkelte av mine sider over til ny hosting (europeisk), og har merket forskjell i økt hastighet.
 

tom3008

Medlem
Hvordan legger jeg inne en "Like"- knapp på hver eneste artikkel da??? Alle modulene koster jo! Må jo finnes no gratis??
 
Topp