Hva slags side for mest mulig trafikk?

Har fått en idé som jeg kan tjene en del på... Det eneste jeg trenger å gjøre er å få mest mulig trafikk. Innhold på sida er da naturlig nok et must om det skal trekke folk, men hva slags nettside har potensiale til å trekke mest folk? Sånn utenom porr?

Helge

Profesjonell Googlesøker
kjendiser, frekkhet, rett og slett en side alle hater og elsker.
Det trekker folk. Se f.eks agurkposten, perezhilton etc etc...

Du må bare være god til å skrive ;)

peterandrej

pensjonert moderator
Moteblogging er også i skuddet. Kan være en ide å bygge videre på (men funker av en eller annen grunn best for pene småjenter med smale hofter og store pupper).

Det beste må vel være en ung, pen moteblogger med store pupper som skriver provoserende og avslørende om kjendiser som har dummet seg ut..

picxx

WF 09
Har fått en idé som jeg kan tjene en del på...

men hva slags nettside har potensiale til å trekke mest folk? Sånn utenom porr?

Om du har en ide du kan tjene godt paa boer du kanskje gaa for den?

Om ideen er en proxyside (f.eks) boer du kanskje ikke sette opp en portal for reisende til australia....eller, missforstod jeg spoersmaalet ditt veldig?

Er det samme hva slags trafikk du får?
Så lenge det er folk og ikke en datamaskin eller no..

Traffic Holder Auto System / Buy & Sell Adult Traffic har jo nå non adult trafikk. Ligger vel på et par dollar pr. 1000 besøkende, men det nytter ikke med noen wp eller lignende hvis du ikke har dedikert sql server. Siden din må loade i ekspressfart.
Ikke dumt det der. Men nå må jeg innrømme at jeg ikke har aning om hvordan jeg får opp dedikert sql server. Jeg vet ikke hva det er en gang, om jeg skal si det akkurat som det er.. :rolleyes:

onlyme

New Member
Så lenge det er folk og ikke en datamaskin eller no..

Ikke dumt det der. Men nå må jeg innrømme at jeg ikke har aning om hvordan jeg får opp dedikert sql server. Jeg vet ikke hva det er en gang, om jeg skal si det akkurat som det er.. :rolleyes:

En har dedikert webserver som betyr at siden har sin private ram som ikke må
deles med andre, tilsvarene har en dedikert sql server der du også har din egen ram.

Du kan f. eks. ha siden liggende på share fordi webserveren stort sett er raske på hoster som ikke har mer enn 20 sider på hver box, og så kan ha en dedikert sqlserver. Prisen er rundt 15 dollar hvis du klarer deg med 150mb, du kan justere dette opp i max 4000mb.

Kjenner bare dreamhost sitt opplegg

picxx

WF 09
- ville ikke kjøpt "mainstream" trafikk hos trafficholder!

Jabby

New Member
Om ikke ideen din klarer å skaffe folk til siden, men kun bygger på hva du skal gjøre med de som kommer inn på siden for å tjene penger.. Da er du sånn ca like langt som de fleste andre ;P

Det å få en side til å bli populær (over tid) er det som er tricky, ikke det å tjene penger når man har mange besøkende..

picxx

WF 09
Hvorfor ikke?

Fordi det er overskuddstrafikk fra adult, og vil konvertrere enda dårligere enn adult trafikk. Prøv å få en referanse på mainstream hos Th ;)

p.s. TH er veldig bra på norsk adult trafikk.

Topp