olafmoriarty
Medlem
Synes at en del av annonsene for jobber som lyses ut her inneholder fryktelig lite informasjon. Hva med å legge ut noen retningslinjer for hva en slik annonse bør inneholde?
Hva med å kreve et minimum av informasjon i slike annonser, slik at man i det minste kan få en slags oversikt over hva jobben egentlig går ut på («krever kunnskap innen PHP» kan bety alt fra å sette opp en Wordpress-blogg til å kode en ny Facebook, så den er ikke god nok) og hvorvidt man kan forvente at kunden faktisk er villige til å betale det jobben er verdt?
Vi [uten at vi ønsker å komme nærmere inn på hvem "vi" egentlig er] er på jakt etter noen som kan [insert absolutt alt man må kunne for å lage nettsider] til et spennende prosjekt [som vi selvsagt ikke vil dele noen form for informasjon om, heller ikke hva dine arbeidsoppgaver egentlig skal være]. Du lønnes basert på hva vi etterhvert kommer fram til at prosjektet er verdt [så lenge det ikke er mer enn 400 kroner]. Har du spørsmål, send dem på mail [jeg har jo registrert meg bare for å skrive denne tråden, så jeg kan ikke forventes å faktisk gidde å følge med her, dessuten vil vi jo ikke brette ut informasjon om prosjektet i denne tråden] ***@hotmail.com [eget domenenavn er for pingler].
Hva med å kreve et minimum av informasjon i slike annonser, slik at man i det minste kan få en slags oversikt over hva jobben egentlig går ut på («krever kunnskap innen PHP» kan bety alt fra å sette opp en Wordpress-blogg til å kode en ny Facebook, så den er ikke god nok) og hvorvidt man kan forvente at kunden faktisk er villige til å betale det jobben er verdt?