Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva kan man gjøre med en iPhone 4?

Kassimaja

Geocacher
Min trofaste telefon gjennom snart 2 år gikk i bakken og skjermen fikk uhelbredelige skader i går. Har skaffet meg en ny, men siden fortsatt telefonen fungerer og skjermen er stygg men brukanes lurer jeg på om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre med min gamle teleon.

Er det noen som har tips til noe artig jeg kan gjøre med telefonen så syng ut. Jeg tenker ikke noe så spektakulært som dette, men noen har sikkert noen artige forslag

How to film the Earth from space - YouTube
 

picxx

Well-Known Member
Kjøpte meg et par iphoner her for en ukes tid siden.
De funker utmerket som bokstøtter, men ettersom du kun har 1 har jeg desverre ikke noe godt forslag :)
 

Kassimaja

Geocacher
Nå har jeg to siden jeg kjøpte en ny i dag, men bokstøtter er de ubrukelige til...
 

picxx

Well-Known Member
Neida, det eneste du trenger ekstra er 2 plankebiter, en liten hammer og noen spiker.
Plasser plankebitene i 90 grader på hverandre.
Bank dem sammen med noen småspiker.
plasser iphonen i 45 vinkel mellom plankene, som støtte.
Med litt ekstra kraft, dunk inn noen 2 toms spiker i hver ende, slik at du får en støtte mellom plankene som holder.

Utmerket bokstøtte :D
 

Kassimaja

Geocacher
Jeg kan selvfølgelig skifte skjerm, men hvis jeg kan finne på noe annet gøy å bruke den til hadde det vært gøy
 

Keeper

Medlem
Min tlf ble stjålet da eg va i Norge sist, så du kan sende den til meg ;-)
 

Ole Avranden

utvandret
Legg inn en eller annen fillesak til behandling i kommunen der du bor. Så fort den går igjennom sender du iPhonen i takk til den som har behandlet saken. Tips lokalavisa, og vips har de en korrupsjonssak gående... :cool:
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Kjenner noen som har ødelagt skjerm til Iphone 4. Vurderer å importere noen skjermer fra Kina. Hva ligger prisen på?
 
Topp