Dag Frogner
Supermedlem
Det ser ut til at jeg kommer til å bli MVA-pliktig om ikke altfor lenge og da vurderer jeg sterkt å leie inn en regnskapsfører for å være sikker på at alt blir korrekt.
I dag fører jeg regnskap i Excel selv og det fungerer fint, men det blir jo litt mer styr med MVA og jeg vil derfor sette dette bort.
Jeg vil anta at jeg ligger på ca 8-10 bilag i måneden, altså ca 100-120 bilag i året.
Hva tror dere ville måtte betale for det?
Jada, jeg vet at jeg må ta kontakt med en lokal regnskapsfører for å få korrekt pris, men ønsker i første omgang å få en liten pekepinn, da jeg antar at det er en del her inne som bruker regnskapsfører og dermed kanskje vil dele hva de betaler.
Hvordan er det med "online" regnskapsfører? Kan jeg f.eks scanne inn ale bilagene, sende på mail f.eks 1 gang pr måned også fikser de resten? Eller MÅ jeg levere fra meg fysiske papir, altså bruke en lokal regnskapsfører evt sende pr post.
I dag fører jeg regnskap i Excel selv og det fungerer fint, men det blir jo litt mer styr med MVA og jeg vil derfor sette dette bort.
Jeg vil anta at jeg ligger på ca 8-10 bilag i måneden, altså ca 100-120 bilag i året.
Hva tror dere ville måtte betale for det?
Jada, jeg vet at jeg må ta kontakt med en lokal regnskapsfører for å få korrekt pris, men ønsker i første omgang å få en liten pekepinn, da jeg antar at det er en del her inne som bruker regnskapsfører og dermed kanskje vil dele hva de betaler.
Hvordan er det med "online" regnskapsfører? Kan jeg f.eks scanne inn ale bilagene, sende på mail f.eks 1 gang pr måned også fikser de resten? Eller MÅ jeg levere fra meg fysiske papir, altså bruke en lokal regnskapsfører evt sende pr post.