Er det noen som vet hva dette tegner heter?
adeneo Medlem 16 Aug 2014 #2 Det er jo ikke akkurat lett å tyde hva det skal være? Jeg tipper det er et såkalt "ditto", på engelsk kalt "ditto mark", som angir at det er det samme som linjen over Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ osv ?
Det er jo ikke akkurat lett å tyde hva det skal være? Jeg tipper det er et såkalt "ditto", på engelsk kalt "ditto mark", som angir at det er det samme som linjen over Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ osv ?
Tonny Kluften Administrator 16 Aug 2014 #3 adeneo skrev: Det er jo ikke akkurat lett å tyde hva det skal være? Jeg tipper det er et såkalt "ditto", på engelsk kalt "ditto mark", som angir at det er det samme som linjen over Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ osv ? Klikk for å utvide... Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ Tonny --"-- tre --"--
adeneo skrev: Det er jo ikke akkurat lett å tyde hva det skal være? Jeg tipper det er et såkalt "ditto", på engelsk kalt "ditto mark", som angir at det er det samme som linjen over Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ osv ? Klikk for å utvide... Rismoen har fire kroner adeneo ----- " ------ Tonny --"-- tre --"--