Hva gjør man med en kranglete leverandør?

picxx

WF 09
Kunden "gidder" ikke bytte leverandør

fortell dem at om de ikke bytter vil mest sannsynlig hele nettsiden gå flukt til helvete i løpet av de neste 3 mnd. med den supporten de får i dag!

Forøvrig hadde jeg heller ikke giddet en slik kunde... skal sende dem over til deg jeg Peter, om jeg får slike ;)

picxx

WF 09
Det er to firmaer som både fire stjerner og ys. Telsys og Subsys. Greit å ikke drite ut feil firma. 99% sjanse for at det er Telsys det er snakk om her.

Om ******.no ikke yter mere probmelmer til sine kunder vi de vel neppe bli nevnt mere?
I motsatt fall kanskje greit at en *** allerede er på plass?

peterandrej

pensjonert moderator
Det er to firmaer som både fire stjerner og ys. Telsys og Subsys. Greit å ikke drite ut feil firma. 99% sjanse for at det er Telsys det er snakk om her.

Hehe. Det er faktisk ingen av disse. Hvis du er veldig nysgjerrig kan du sende meg en PM, så skal du få navnet.

picxx

WF 09
Hehe. Det er faktisk ingen av disse. Hvis du er veldig nysgjerrig kan du sende meg en PM, så skal du få navnet.

En må jo for all del ikke gå ut offentlig med navnet... det kan jo faktisk føre til at ikke flere får problemer med dem..og nei, ikke alle *** er tegnet av meg.

peterandrej

pensjonert moderator
Når begynte vi å bry oss om sensurering i diskusjon her på WF? Huff..

Kan bare snakke for meg selv, men jeg vil ikke gå ut med navnet offentlig fordi jeg har et par andre kunder som faktisk også bruker denne leverandøren. Jeg vil antagelig altså støte på dette firmaet flere ganger, så vil nødig at de skal google seg selv og finne denne tråden.

Me det skal sies at de andre kundene også sliter en del med ytelse, service og support på sine sider.

Topp