Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er siste domenenavn du slettet og grunnen?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg kjører i gang selv: sportsokker.no - rett og slett fordi jeg innså at jeg ikke kunne bli millionær på å selge mine gamle, sure sportsokker.
 

Ole Avranden

utvandret
opplev***.com - ca 60 varianter av disse er sagt opp og flere blir det etter hvert som de utløper. Fremover vil jeg konsentrere meg om noen få prosjekter, så det var ikke noen grunn til å sitte med en hel portefølje av reisedomener.
Domenenavnene er for de 100 storbyene nordmenn reiser mest til, så hvis noen ønsker å starte opp i den nisjen, er det bare å følge med på utløpte domener hos Domeneshop.
 
Slettet smashingstore.com, de, se, dk kjøpt rundt 2011 og hadde planer om å bruke det til en nettbutikk. Men navnet på nettbutikken ble noe annet og det var nå på tide å slette domene.
 

i-net

Medlem
bestesvar.no
allebiler.no
bestevalg.no
beijing.no
ibrasil.no
ispania.no

Fordi det var noen sider som ble hacket gjentatte ganger + at tiden med små MFA sider ser jeg på som mer eller mindre over.
 

i-net

Medlem
Ville vel heller påstå at tanken bak MFA ikke er å bruke masse tid per side. Men heller å lage masse små sider, hvor poenget selvfølgelig er å ranke høyt pga. du gjerne har nøkkelordet nøyaktig som domenenavn.
 
Topp