Hva er siste domenenavn du kjøpte og grunnen?

cruzader

Medlem
Ble et par domener til et multi-store prosjekt i går.
Elektroniske-Sigaretter1
Elektrisk-røyk1.no
E-røyk1.no
Elektrisk Sigarett1
El Sigarett1
El-røyk1.no
E Sigaretter1

Satt opp sammen med et par andre domener på en VPS hvor alle har sin seperate c-net ip, en hovedbutikk med 9 add-on domener som alle fungerer som seperate nettbutikker med en link til hovedbutikken i footer.
Ca identiske for øyeblikket, blir satt inn forskjellige velkommentekster på forsiden til hver butikk samt seperate brukererfaringer så ikke de skal bli dømt helt nord og ne som duplikater.
Forhåpentligvis i morgen eller torsdag er de på plass.

picxx

WF 09
Dyrke.no - Tenkte jeg skulle starte en liten grønnsakshage... :p

Cool :D
Når du har fått inn din første hamphøst, får jeg kjøpe noen gram ferdig produkt? :p
(Kan jo gi tilbakemelding helt gratis.. :p )

PIP

Medlem
Cool :D
Når du har fått inn din første hamphøst, får jeg kjøpe noen gram ferdig produkt? :p
(Kan jo gi tilbakemelding helt gratis.. :p )

Hehehe... egen nettside om den prosessen hadde kanskje ikke falt helt i smak hos overformynderiet... ;p

cruzader

Medlem
Er ikke dette berørt av reklameforbud?
Jeg kan ikke drive aktiv/oppsøkende reklame for butikkene nei.

Det er kun "nøytral presentasjon av produktet" som er lov utenfor butikken.
Tekstlinker utifra butikknavn med nøytral beskrivelse er lov, men ikke priser eller direkte varenavn (om vare/butikk-navn er identisk er butikknavn fortsatt lov).

Enkel-IT

Medlem
Jeg kan ikke drive aktiv/oppsøkende reklame for butikkene nei.

Det er kun "nøytral presentasjon av produktet" som er lov utenfor butikken.
Tekstlinker utifra butikknavn med nøytral beskrivelse er lov, men ikke priser eller direkte varenavn (om vare/butikk-navn er identisk er butikknavn fortsatt lov).

Har Du tolket loven selv eller har du hatt jurist på saken? Fordi det står nada om aktiv/oppsøkende reklame. Reklame er f.eks en nettside eller et bilde uavhengig om Du aktivt promoterer.

Egentlig er jo og linker og signaturen din reklame og det aktiv :)

Tipper denne loven er ganske så lik alkoholloven og om Du tåler dagmulkt for all del stå på.

Pr definisjon bryter eg og loven med breweryshop.com i signaturen

Topp