Hva er nettsiden verdt?

Steve Cash

Medlem
Tja, akkurat det med hummer og kanari var mest synsing. Det er mulig spill, bilder og til dels grove vitser er en grei kombinasjon, men jeg innbiller meg at de forskjellige elementene kanskje appellerer til forskjellige grupper. Jeg er tilhenger av å finne ut hvem en skal henvende seg til, jeg tror det gjør det lettere å få trofaste brukere. Men igjen, jeg kan ta feil.

Kanskje det er en idé å jobbe med å få brukerne til å bli lengre på sida. Tolker jeg det riktig hvis jeg leser det som står lenger opp som at gjennomsnitlig besøkstid er 2 minutter? Det er ikke mye. Men akkurat hvordan en øker besøkstiden er ikke jeg noen ekspert på, men det finnes en litteratur om temaet.

Steve Cash

Medlem
To minutter er sannsynligvis et gjennomsnitt, uten at jeg er noen ekspert på hvordan slik statistikk lages. Det betyr jo bare at noen er innom veldig kort tid.

Hvis du først ønsker å ha et ganske bredt spekter av innhold, hvorfor ikke opprette et avsnitt med korte og morsomme filmer? Det bør øke besøkstiden.

Dag Frogner

Supermedlem
En ting du ihvertfall burde gjøre i forsøk på å tjene litt mer på den er å fjerne annonsen for forbrukslån og få inn noe annet. Joda, annonser for forbrukslån betaler godt, men helt ærlig, hvor ofte søker du selv et lån etter å ha vært inne på en slik nettside? Jeg tipper at 80% av de som er innom der ikke engang er gamle nok til å kunne ha et lån. ;)

Topp