Hva er nettsiden verdt?

Flytt gjerne denne tråden hvis den er feilplassert. Har plassert den etter beste evne :)

Jeg har en nettside, Netfun.no. Spill, vitser, bilder og humor!.
Nettsiden har vært i drift siden 2003-2004, og har facebook side med i ovekant av 700 "Ekte" brukere. Dvs ordentlige følgere.

Hva kan en slik side være verdt?
Har den potensiale?

Tar imot alle innspill med den største takknemlighet.

PS: Jeg har ikke noen umiddelbare planer om salg, da dette er den eneste nettsiden jeg driver for øyeblikket.

Sist redigert:
Ca 3000 unike i måneden. (Google analytics)

Tall for November:
Besøk: 3 167
Unike besøkende: 2 805
Sidevisninger: 14 940
Sider/besøk: 4,72
Gjennomsn. besøkstid: 00:02:00
Fluktfrekvens: 10,93 %
% Nye besøk: 86,42 %

Inntekter? Fint lite. 3-4.000 i året.

Det er vel antakeligvis på grunn av at jeg ikke er flink nok til å generere inntekter vil jeg tro.
Det er heller aldri brukt penger på annonsering for siden.

OldHP

Medlem
Designmessig er siden dårlig.. og regner med at det er ungdom i lav alder som besøker siden som ikke akkuratt har den feitteste lommeboken.. Kunne jo ha prøvd adsense..vil si at nettsiden er verdt det den har hatt inntekter med dette året, 3000kr

Ok, så en 5-6 tusen. Takker!
Jeg ser også at holkapolka sier at siden er designmessig dårlig.
Har du lyst/anledning til å gi en mer utdypende kommentar på det?

Jeg som har laget designet er jo selvfølgelig ikke enig, men det er forfriskende med ærlige meninger. Jeg har nok litt for mange "Ja" mennesker rundt meg.

Tony J

Alle skal få
Holka, vet ikke hva du legger i godt design jeg, men jeg synes det var en flott side, greit design og den fikk meg til å begynne å spille et spill:)

Steve Cash

Medlem
Enig med sprikre, designet er godt nok, og ikke uvanlig for denne typen sider. Det betyr ikke at det er veldig kreativt, men det er funksjonelt og greit, og det er vel så viktig.

Sida bærer litt preg av hummer og kanari, men kanskje det er ok for en side som er laget for rent tidsfordriv. Hvis du skal gjøre noe med den i det hele tatt, så er det kanskje en idé å tenke gjennom hvem du lager den for, dvs. hvilke kunder du vil nå, og spisse den litt mot det du definerer som hovedmålgruppe.

Hvordan genererer den inntekter forresten? Jeg har ikke logget meg inn, men jeg ser ikke annet enn noen få annonser. Er det bare derfra pengene er ment å komme?

Kun annonser ja. Som noen nevnte tidligere, så er det ikke den mest kjøpesterke gjengen som er nedslagsfeltet mitt. Det er ingen ting man kan kjøpe eller abonnere på.I uUtgangspunktet er dette et hobby prosjekt, en det hadde jo vært moro om man tjente så pass at det ble ENDA litt gøyere :D

Du sier hummer og kanari.
Jeg har rettet meg inn på tre ting, vitser, spill og morsomme bilder. Det er ikke noe annet innhold en dette.
Jeg føler selv (naturligvis) at jeg har spisset det inn mot dette.
Hvorfor fremstår det ikke slik for dere?

Og dette er ikke surmulespørsmål! Jeg er dessverre bare for treig til å se hva du mener :(

Topp