Home.no/cashdoubler - the best money making website online som jeg utfordrende sa i 2002 jeg fikk faktisk en sjekk på 15 usd i 2007 fra et av disse "surf to read" programmene. Det kostet mer å heve sjekken enn hva den var verdt så jeg kastet den.
Desverre er det ikke mange som vil svare på dette ( av egentlig ganske åpenbare grunner) jeg prøvde meg tidligere på hva folk tjener på nett uten den helt store responsen.
Nå har ikke akkurat appelsin for vane å la seg kikke i kortene (les:fortelle hvilke nettsider han drifter), så da mener han sikkert "type nettside" og ikke url
Som oftest er det vel slik at dersom man vil ha informasjon, bør man også være villig til å gi informasjon. Å snakke rundt grøten har aldri gitt mette munner.
Som oftest er det vel slik at dersom man vil ha informasjon, bør man også være villig til å gi informasjon. Å snakke rundt grøten har aldri gitt mette munner.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.